شرایط خرید و ارانه خدمات فروشگاه اپن کارتی ها

شرایط خرید استفاده از محصولات اپن کارتی ها

شرایط خرید و خدمات فروشگاه اپن کارتی ها

شرایط خرید و ارانه خدمات فروشگاه اپن کارتی ها

توجه به نسخه اپن کارت انتخابی

با توجه به راه اندازی شدن سیستم دانلود اتوماتیک و اینکه دقیقا بعد از پرداخت آنلاین فایل محصول را می توانید دانلود نمایید، هرگونه اشتباه شما در انتخاب نسخه محصول غیرقابل برگشت می باشد و تنها با دریافت هزینه مجدد محصول نسخه درخواستی در دسترس شما قرار می گیرد، پس حتما توجه داشته باشید نسخه اپن کارت محصولی که می خواهید بخرید را اشتباه انتخاب نکنید!

امکان نسخه جدید فقط بعد از ارائه در فروشگاه

با توجه به اینکه برای اکثر محصولات خصوصا محصولات نسخه 2 امکان ارائه نسخه جدیدتر نیز موجود می باشد، در صورتی که نسخه جدیدتری از محصولات را می خواهید قبل از خرید از طریق تماس با مدیریت درخواست خود را اعلام نمایید، پس از آماده شدن نسخه مربوطه و قرارگیری در فروشگاه، می توانید اقدام به خرید نسخه محصول مورد نظر نمایید.

شرایط پشتیبانی محصولات

پشتیبانی برای تمامی محصولات فقط از طریق سیستم پشتیبانی مشتریان امکان پذیر می باشد و مدت زمان پشتیبانی رایگان فقط تا یک ماه بعد از خرید می باشد، پشتیبانی بعد از یک ماه فقط با دریافت هزینه امکان پذیر است و فقط به مشتریان خریدار محصول تعلق می گیرد، تیکت هایی که مربوط به پشتیبانی محصولات می باشند همواره باید با شناسه سفارش آن در فروشگاه (یا آدرس دامنه ثبت شده برای سفارش) همراه باشند، در غیر این صورت قابل پیگیری نخواهد بود.

توجه داشته باشید که برای پشتیبانی یا رفع مشکل نباید به صورت تلفنی تماس بگیرید و فقط باید تیکت پشتیبانی ثبت کنید، همچنین در صورتی که برای هرگونه سئوال یا مشکلی بعد از خرید نیاز به پشتیبانی دارید فقط باید در سامانه پشتیبانی مشتریان تیکت ثبت کنید و در ایام غیرتعطیل تا 24 ساعت و در ایام تعطیل تا 48 ساعت منتظر دریافت پاسخ بمانید، هرگز نباید چند تیکت باهم درج کنید، هرگز نباید تماس بگیرید که تیکت ثبت کرده اید و تقاضای پیگیری سریع تر تیکت داشته باشید و نباید برای دریافت سریع تر مجددا پاسخی به تیکت ارسال کنید و تقاضای پیگیری سریع تر داشته باشید.

یکی از مواردی که حتما باید برای دریافت پشتیبانی رعایت شود این است که فقط از یک طریق اقدام به ثبت درخواست نمایید، در صورتی از راه های مختلف مثل ثبت تیکت، ارسال ایمیل، ارسال تماس با ما، ارسال پیام به پیام رسان های مختلف و ... اقدام به ثبت درخواست نمایید، درخواست پشتیبانی در آخرین اولویت پاسخ گویی قرار می گیرد و پس از پاسخ گویی به تمام درخواست های موجود در صف انتظار به این درخواست پاسخ داده می شود.

سفارشی سازی، سازگاری، بروزرسانی و دانلود

همواره کلیه محصولات فروشگاه فقط برای اپن کارت های با هسته تمیز(دست کاری نشده) قابل استفاده می باشند، در صورتی که شما از هسته های دست کاری شده یا هسته های شرکتی سفارشی شده استفاده می کنید امکان کار نکردن افزونه ها در این هسته ها زیاد است و رفع و پشتیبانی مشکلات ناشی از استفاده از این هسته ها فقط با پرداخت هزینه پشتیبانی ساعتی ممکن خواهد بود.

یکی از نکات مهم که همیشه باید به آن توجه داشته باشید این است که هر محصولی در صورت نصب شدن در قالبی غیر از قالب پیش فرض اپن کارت احتمال دارد نیاز به انجام سازگاری داشته باشد، در صورتی که محصول در فروشگاه گزینه ای برای این کار نداشته باشد پس از مطلع شدن از این مورد، فقط پس از پرداخت هزینه سازگاری این کار انجام می شود.

امکان ارائه نسخه جدید(بروزرسانی) محصول (بسته به محصول و زمان دریافت بروزرسانی پس از خرید) فقط با دریافت 50 درصد قیمت آن در فروشگاه فراهم می باشد، در صورتی که محصولی خریده اید که برای آن بروزرسانی جدیدی آمده است کافی است پس از مطلع شدن از طریق تماس با بخش پشتیبانی مشتریان، پس از پرداخت هزینه، فایل جدید محصول را دریافت نمایید.

امکان دریافت بروزرسانی با "هزینه 50 درصد قیمت آن در فروشگاه" فقط تا 1 سال پس از خرید به این صورت می باشد، پس از پایان این زمان دیگر این تخفیف وجود نخواهد داشت و در صورت نیاز به بروزرسانی باید مجددا محصول را خریداری نماییید.

فروشگاه تعهدی برای نگهداری همیشگی لینک دانلود محصولات ندارد و حداکثر تا یک سال پس از خرید، لینک دانلود آن در حساب کاربری موجود می باشد و مشتری موظف است از فایلی که پس از پرداخت هزینه محصول دریافت نموده بکاپ داشته باشد تا همواره با حفظ شرایط استفاده، بتواند در دامنه ثبت شده استفاده نماید.

معتبر بودن قیمت های فروشگاه

از آنجایی که قیمت های محصولات معمولا به صورت یکجا بروز رسانی می شوند لازم به ذکر است که : « قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌ فاکتور منظور گرديده است، معتبر می باشد » و فروشگاه متعهد می شود که محصول را با قیمت خریداری شده در اختیار مشتری قرار دهد.

در صورتی که قیمت محصولی به دلایل مختلف افزایش پیدا کند در این صورت هزینه سرویس ها، خدمات و بروزرسانی افزونه ها نیز به همین ترتیب تغییر خواهد کرد.

خرید بدون مالیات

هیچکدام از محصولات دارای مالیات نمی باشند به همین دلیل مالیات از تمامی قسمت های فاکتور حذف شده است.

عدم قبول برگشتی محصولات

به دلیل اینکه کلیه محصولات دارای دمو فارسی می باشند (در صورت داشتن دمو انگلیسی ملاک تحویل دمو فارسی محصول می باشد) و مشتری قبل از خرید دقیقا می بیند که چه چیزی می خرد، کلیه محصولات غیرقابل برگشت و غیرقابل تعویض می باشند، لذا نیاز است مشتریان قبل از خرید دقت لازم را داشته باشند، چرا که بعد از خرید هیچ محصولی پس گرفته نمی شود و قابل تعویض نمی باشد.

شرایط استفاده و توجه به حالت قفل محصولات

در صورت خرید افزونه ها و ماژول های موجود در فروشگاه به صورت قفل شده (با توجه به اینکه فعلا حالت قفل شده بدون سورس گاردین ارائه نمی شود و فقط حالت قفل شده با سورس گاردین قابل ارائه می باشد) نیاز است آگاه باشید که افزونه ها و ماژول ها بر روی دامنه فروشگاه خریدار قفل می شوند و فقط روی همین آدرس کار می کنند و برای کارکردن نسخه قفل شده با سورس گاردین، مشتری باید قبل از خرید محصول از نصب و فعال بودن سورس گاردین و پشتیبانی آن تا نسخه حداقل 10.1.7 در هاست خود مطمئن شود، همچنین نسخه PHP هاست باید حداکثر 5.6 باشد. توجه به این موارد الزامی است چراکه بعد از خرید در صورت وجود هر نوع مشکلی مسئولیت آن بر عهده ما نمی باشد.

نگه داشتن هاست و محیط فروشگاه در شرایط فوق همواره لازم می باشد و در صورتی که هر کدام از شرایط هاست یا فروشگاه تغییر کند و باعث اختلال در عملکرد یا به عدم عملکرد محصولات خریداری شده منجر شود، دیگر بخش پشتیبانی فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات شما نخواهد داشت.

امکان ارسال اطلاعات دسترسی هاست و مدیریت

همچنین در صورتی که اقدام به خرید محصولی می کنید که دارای گزینه نصب، نصب و راه اندازی ، نصب و سازگاری با قالب هست و در صورتی که این گزینه ها را انتخاب می کنید، حتما باید دسترسی های لازم برای نصب را ارسال نمایید.

همچنین در صورتی که شما تمایل داشته باشید نصب را خودتان انجام دهید و بعد از خرید محصول نتوانید این کار را انجام دهید حتما باید امکان ارسال دسترسی های هاست و مدیریت وجود داشته باشد و البته باید قبل از ارسال اطلاعات هزینه نصب را به صورت جداگانه واریز نمایید سپس درخواست نصب نمایید.

عدم پشتیبانی در صورت مشخص شدن دست کاری توسط کاربر

برخی موارد دیده شده کاربر مدیر بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی وارد هاست می شود، تغییری در اپن کارت می دهد یا ماژولی نصب می کند که به هر صورت باعث بروز مشکل برای اپن کارت و سایر ماژول ها شده است، در این موارد رفع و پیگیری مشکل فقط با پرداخت هزینه پشتیبانی ساعتی میسر خواهد بود و پشتیبانی رایگان برای این موارد نداریم.

عدم پشتیبانی محصولات برای خریدار غیر مالک دامنه و فروشگاه

این فروشگاه هیچ گونه همکاری با افراد واسطه انجام نمی دهد و در صورتی که در هر زمانی چه قبل از خرید و چه بعد از خرید متوجه شود مشتری به عنوان فرد واسطه قصد خرید دارد از خرید این گونه افراد جلوگیری به عمل می آورد و هیچ گونه پشتیبانی برای این افراد نخواهیم داشت. خدمات ما فقط به افراد مالک فروشگاه و دامنه مورد خرید ارائه می شود.


فروشگاه اپن کارتی ها این حق را دارد که قوانین و شرایط خرید را در هر زمان که بخواهد تغییر دهد، مشتری هم باید با مراجعه به این آدرس و مشاهده تاریخ بروزرسانی از آخرین تغییرات در شرایط خرید و پشتیبانی مطلع شود.

آخرین بروزرسانی : 12 مهر 1399